Опубліковано: 2011-12-22 14:50:02
Австралійські вчені з університету Суїнберн стверджують, що щоденне вживання какао може підвищити ефективність роботи мозку людини, повідомляє новинний портал ABС.
Вчені дійшли висновку, що флаваноли, які містяться в какао, покращують просторову робочу пам'ять, накопичують інформацію і роблять її доступною для подальшої обробки.
"Завдяки флаванолам людина краще виконує різні завдання на пам'ять", — зазначає керівник дослідження доктор Девід Кемфілд.
В експерименті взяли участь 63 добровольці у віці від 40 до 65 років, які щодня протягом місяця пили шоколадний напій. Їх розподілили на три групи. Перша щоденно вживала 500 мілілітрів напою, друга — 250, а третя — напій-плацебо. При цьому ніхто з добровольців не знав, що саме він п'є.
Основні висновки були отримані після порівняння результатів тесту на пам'ять, який добровольці пройшли як до початку прийому какао, так і після. "Під час тестування ми сканували мозок учасників експерименту", — зазначає доктор Кемфілд.
Під час дослідження різниці в точності або реакції не виявилося, та на початку і в кінці експерименту активність мозку значно відрізнялася. Фронтальна і задня тім'яна області мозку, задіяні під час виконання завдань, були менш активними у тих, хто пив какао. Це означає, що люди, які пили какао, виконували завдання краще. Іншими словами, випивши напою, люди витрачали менше сил на виконання того ж завдання.
Проте, вчені зазначають, що рано робити остаточні висновки, оскільки для більш точних результатів потрібні довгострокові дослідження.
Нагадаємо, в жовтні повідомлялося, що шведські вчені з Каролінського інституту Стокгольма дійшли висновку, що шоколад знижує ризик виникнення інсульту.
За матерiалами: РИА Новости
Новинар
Влітку 2012 року на широкі екрани вийде перший український 3D-фільм жахів Синевир.
За словами творців, Синевир є абсолютно українським фільмом...