Опубліковано: 2011-12-09 20:09:07
Дослідники з Бостонського університету прийшли до висновку, що регулярне вживання курячого м'яса і яєць, а також інших продуктів з високим вмістом холіну - вітаміну групи В - покращує пам'ять людини і уповільнює процес старіння головного мозку.Дослідження вказує на взаємозв'язок між пам'яттю людини і продуктами, що містять холін, такими, як морська риба, печінка, куряче м'ясо, яйця, молоко і бобові.
Фахівці зазначають, що холін не є ліками від хвороби Альцгеймера - форми деменції (слабоумства), яка супроводжується втратою пам'яті, і якою страждають більше 26 мільйонів чоловік у всьому світі.
Однак, за словами керівника дослідження Пологі Ау, результати дослідження свідчать про те, що дієта, якої людина дотримується протягом всього життя, безпосередньо впливає на процес старіння головного мозку.
"Ідея, яку ми намагаємося донести, полягає в тому, що для людини в середньому віці дуже важливо дотримуватися здорової, збалансованої дієти", - відзначає доктор Ау.
Вчені вивчили безліч даних, отриманих в ході тривалих медичних досліджень. У період з 1991 по 1995 роки близько 1400 чоловік у віці від 36 до 83 років брали участь в опитуваннях, пов'язаних з їхнім раціоном харчування. Потім у 1998-2001 роках ті ж добровольці проходили тести на пам'ять та інші когнітивні здібності, а також процедуру магнітно-резонансної томографії (МРТ).
Виявилося, що чоловіки і жінки, які вживали найбільшу кількість продуктів, що містять холін, показали найвищі результати під час тестів на пам'ять. Результати МРТ також показали, що у них рідше траплялася гіперінтенсивність білої речовини, яка може бути причиною інсульту або недоумства.
На думку експертів, рекомендована кількість холіну для чоловіків становить 550 міліграм, для жінок - 425 мг.
Новинар
Влітку 2012 року на широкі екрани вийде перший український 3D-фільм жахів Синевир.
За словами творців, Синевир є абсолютно українським фільмом...